Известие

Collapse
No announcement yet.

Подобрения на Alfa 147 1.9JTD 16V - идеи?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    според мен най леко ще му е на двигателя с 13ки стоманени джанти
    JTD 105+

    Comment


    • #47
      А бе фланци тряат за 13-ки, сложно става, ама виж едни 14-ки със 145 на 75 гума поне 10 годиша че да е по мека и да лепне по добре за асфалта...

      Ако може такива глупави коментари да си ги запазиш за себе си .

      Усилено валео може да сложа кат си замние тоя, така и така съм го платил.

      Comment


      • #48
        Ама да не замине и маховика с него, че е демпферен.
        Mercedes S320 W220
        Ex: Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 mJTD 16v 140cv+++

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от agstyles Покажи съобщение
          Усилено валео може да сложа кат си замние тоя, така и така съм го платил.
          Да, то е ясно че ще го оставиш доколкото издържи, но при мен от чисто нов съединител това бяха около 7-8 к км. Просто ти го казвам като съвет да си калкулираш + 500-600 лв с работата
          '06 Alfa Crosswagon Q4

          Comment


          • #50
            Е той като тръгне да заминава съединителя се усеща и се сменя няма да го карам като почне да приплъзва и няма да има проблеми уж, в краен случай едномасов ще се сложи .

            ама мисля си ако не я настъпвам от ниските ще си изкара поне едно 10-15к км .

            Comment


            • #51
              Да и ти си прав, дано изкара повечко, че при мен се е случвало (не често де) да я понастъпя от ниските и после ме светнаха, че не е много ок това.
              '06 Alfa Crosswagon Q4

              Comment


              • #52
                Ако Брембо апаратите са монтирани оригинално и с 305мм дискове - 16 цолова джанта с ЕТ<31 (Gtv/Spider 16ките) няма да опират апаратите в джантите, ако са като на 147 156 ГТ (ЕТ 40.5) ще опират със сигурност.
                Now: 156 2.5 V6 24V
                Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                Comment


                • #53
                  Как да е брембо засега няма да се слага.

                  Планки 20х20см ще стигнат ли като размер от тях да си направя за EGR-ра че не съм го мерил точно колко е голямо.

                  Имам едни такива на 2.5мм дебелина та да не купувам готови ще изрежа от тези.

                  Comment


                  • #54
                    Аз ще правя дистанционни фланци на 15 мм, че да влязат 16ките на Brembo апаратите
                    Mercedes S320 W220
                    Ex: Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 mJTD 16v 140cv+++

                    Comment


                    • #55
                      Първоначално публикувано от agstyles Покажи съобщение
                      Как да е брембо засега няма да се слага.

                      Планки 20х20см ще стигнат ли като размер от тях да си направя за EGR-ра че не съм го мерил точно колко е голямо.

                      Имам едни такива на 2.5мм дебелина та да не купувам готови ще изрежа от тези.
                      С 20х20 см можеш и смукателя да запушиш.
                      Вече ако е мм, според мен ще са ти малки.
                      166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                      ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                      Comment


                      • #56
                        Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
                        С 20х20 см можеш и смукателя да запушиш.
                        Вече ако е мм, според мен ще са ти малки.
                        Планката която трябва да е между колектора и EGR-а не е ли по големичка, не съм го оглеждал точно и не мога да го преценя на око.
                        Иначе имам две такива планки с тоя размер и понеже в интернет не успях да намеря точни размери, ще сваля и по гарнитурата ще очертая за дупките и долу горе ще я заобля няма да е като рязана на лазер ама да върши работа е важното.

                        На този двигател става ли направо да го разкачам EGR-а и да не ме вкарва в авариен режим.

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от vgp_sas Покажи съобщение
                          Аз ще правя дистанционни фланци на 15 мм, че да влязат 16ките на Brembo апаратите
                          стига само брембо апаратите да са така излезли оригинално, а не да са хванати с преходници към шенкела
                          Now: 156 2.5 V6 24V
                          Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                          Comment


                          • #58
                            Първоначално публикувано от agstyles Покажи съобщение
                            Как да е брембо засега няма да се слага.

                            Планки 20х20см ще стигнат ли като размер от тях да си направя за EGR-ра че не съм го мерил точно колко е голямо.

                            Имам едни такива на 2.5мм дебелина та да не купувам готови ще изрежа от тези.
                            С тези размери нямам идея що за ЕГР имаш.Но иначе ако не ти е извън земен ЕГР,ти трябва пластина с размер 70Х40Х2.5мм и по гарнитурата на клапана да си я оформиш.
                            Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

                            Comment


                            • #59
                              Зависи за коя планка става въпрос,

                              http://www.ebay.com/itm/EGR-BLANKING...item1e92556da6

                              Тази ми се струва по голяма от 70х40мм, най-вероятно бъркам де но капака не съм го отварял от няколко месеца да огледам като хората.
                              А другата която е на изходящия колектор ще трябва предполагам е по-малка
                              А иначе не съм казал че ЕГР-а ми е толкова голям а че просто имам две такива планки и дали ще стигнат като размери да си изработя.

                              И един по-належащ проблем понеже като я взех това ми е първата дизелова кола и като я закарах да ми сменят маслото казах да сложат това което от завода е предназначено като си мислех че в сервиза знаят кое е това..
                              Но вчера се загледах в бутилката която остана и гледам пише Selenia 20k 10W40 до колкото знам това се слага на бензиновите двигатели.
                              Пречи ли нещо че е карано така и възможно ли да е има нанесени щети по двигателя, минал съм почти 10к и като цяло доливах малко след като сменяха семеринга при скоростната кутия че беше протекъл. През другото време колкото пъти съм го проверявал не го е бутала.

                              Comment


                              • #60
                                Първоначално публикувано от agstyles Покажи съобщение
                                Зависи за коя планка става въпрос,

                                http://www.ebay.com/itm/EGR-BLANKING...item1e92556da6

                                Тази ми се струва по голяма от 70х40мм, най-вероятно бъркам де но капака не съм го отварял от няколко месеца да огледам като хората.
                                А другата която е на изходящия колектор ще трябва предполагам е по-малка
                                А иначе не съм казал че ЕГР-а ми е толкова голям а че просто имам две такива планки и дали ще стигнат като размери да си изработя.

                                И един по-належащ проблем понеже като я взех това ми е първата дизелова кола и като я закарах да ми сменят маслото казах да сложат това което от завода е предназначено като си мислех че в сервиза знаят кое е това..
                                Но вчера се загледах в бутилката която остана и гледам пише Selenia 20k 10W40 до колкото знам това се слага на бензиновите двигатели.
                                Пречи ли нещо че е карано така и възможно ли да е има нанесени щети по двигателя, минал съм почти 10к и като цяло доливах малко след като сменяха семеринга при скоростната кутия че беше протекъл. През другото време колкото пъти съм го проверявал не го е бутала.
                                Аз говоря за тази пластинана /бялото картонче/,която слагам между тръбата и ЕГР-ра.Естествено дупката в средата е няма.
                                Attached Files
                                Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

                                Comment

                                Working...
                                X